/Files/images/chalchinska/f9a6900343e5183a55eb22fd26983168.jpg

2019-2020 н.р.

ЗАВДАННЯ ДЛЯ УЧНІВ ДЛЯ САМОСТІЙНОГО ОПРАЦЮВАННЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ

2 клас Інформатика
1.17.03Зберігаємо довкілляРобота з клавіатурним тренажером.
Робота за підручником: ст. 58; зошит: ст. 42
224.03Команди і виконавці. Робота в Скретч.Робота з клавіатурним тренажером.
Робота за підручником: ст. 60;
зошит: ст. 44
331.03Поняття алгоритму.Робота з клавіатурним тренажером.
Робота за підручником: ст. 63;
зошит: ст. 46

3 клас Інформатика
дататемазавдання
117.03Працюємо в текстовому редакторі. Доповнення тексту зображенням.Робота з клавіатурним тренажером.
Робота за підручником.
224.03Таблиці в тексті: орієнтування в клітинках. Доповнення таблицьРобота з клавіатурним тренажером.
Робота за підручником.
331.03Порівняння текстів з оманливою та правдивою інформацією. Пошук хибних висловлювань у текстахРобота з клавіатурним тренажером.
Робота за підручником.

4 клас Інформатика
дататемазавдання
117.03Алгоритми з розгалуженням і повторенням. Використання логічних висловлювань з «якщо - то»Робота з клавіатурним тренажером.
Робота за підручником.
224.03Робота в Скретч. Складання власних логічних висловлювань.Робота з клавіатурним тренажером.
Робота за підручником.
331.03Інформація. Перетворення інформації.Робота з клавіатурним тренажером.
Робота за підручником.

5 клас Інформатика
дататемазавдання
118.03Постановка завдання планування роботи над проектом.Опрацювати тему в підручнику, виконати:
№2 Ст.185; №6. Ст. 186
225.03Виконання проекту. (Робота в Скретч)Опрацювати: ст. 190-192; №3 ст. 192; №6 ст. 193
301.04Працюємо над проектом.Опрацювати: ст. 193 Практична робота №5, ст. 200; № 9

6 клас Інформатика
дататемазавдання
119.03Створення інформаційного продукту проекту.Практична робота №6.ст.119
227.03Продовжуємо працювати над проектом.Робота за ПК над проектом.
302.04Програмне забезпечення для створення і відтворення комп’ютерних презентацій. Працюємо в PowerPoint.Опрацювати: ст.70 у підручнику; урок №10 у робочому зошиті

7 клас Інформатика
дататемазавдання
117.03Працюємо з електронними таблицями. Програма Exell. Типи даних в електронних таблицяхПрацюємо вExell.
П. 4.3: с. 101-107; Практична робота №6
224.03Обчислення в електронних таблицях. Адресація. Формули.Працюємо вExell.
П. 4.4: ст.110-114
331.03Копіювання та переміщення вмісту клітинок.Працюємо в Exell.
Ст 114-115

8 клас Інформатика
дататемазавдання
117.03Створення та публікація веб-ресурсів. Веб-сайти. Типи сайтів, їх особливості. Графічний конструктор сайтів.За підручником 10 класу: ст. 204
219.03Планування веб-сайту, дизайн веб-сторінки, принципи розміщення контентуЗа підручником 10 класу: Ст. 207, ст. 228-230
324.03Створення та публікація веб-сторінкиСтворити у Publisher імітацію веб-сторінки.
426.03Поняття про структуру веб-сайту. Організація навігації сайтом. Поняття гіперпосилання.
531.03Графічні та мультимедійні елементи на веб-сторінках.Матеріал з підручника "Веб-дизайн"
602.04Мова описання гіпертекстових документів. Теги та атрибути.Ст. 213. Переглянути відеоурок «Веб-сайт за годину»

9 клас Інформатика
дататемазавдання
118.03Практична робота № 12. Офісні веб-програми для створення спільних документів. Опитування з використанням онлайн-формПереглянути пакет завдань №1 на сторінці вчителя (на сайті школи). Створити гугл-форму з тестами з мистецтва (підібрати відповідну тему) з різними типами питань та переслати вчителю на електронну адресу.
218.03Етапи створення веб-сайтів. Онлайн-системи конструювання сайтів.П. 22 ст. 204-211. Опрацювати пакет 2
325.03Проектування структури та інформаційного наповнення сайту.Створити у Publisher структурний та інформаційно наповнений проект сайту за вибраною темою та переслати результат вчителю на електронну адресу.
425.03Поняття мови розмітки гіпертекстуПереглянути відеоуроки: «HTML за годину», «Java за годину», «CSS за годину».Опрацювати на сторінці вчителя пакет 3.Підручник: ст 213-224 (10 кл)
501.04Практична робота №13. Конструювання сайтів з використанням онлайн-системПрактична робота за ПК
601.04Розв’язування компетентнісних задач.Опрацювати на сторінці вчителя (на сайті школи) пакет 4.

10 клас Інформатика
1
2
13.03
18.03
Модуль. Дизайн і його тенденції. Ілюстрація. Цифрове мистецтво.Опрацювати конспект за посиланням: https://sites.google.com/view/distance-informatics-10/%D0%BC%D0%BE%D0%B4%D1%83%D0%BB%D1%8C-%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%84%D1%96%D1%87%D0%BD%D0%B8%D0%B9-%D0%B4%D0%B8%D0%B7%D0%B0%D0%B9%D0%BD/%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%84%D1%96%D1%87%D0%BD%D0%B8%D0%B9-%D0%B4%D0%B8%D0%B7%D0%B0%D0%B9%D0%BD/%D1%83%D1%80%D0%BE%D0%BA-1
Виконати тест і відіслати на адресу вчителя.
3
4
20.03
25.03
Сучасна реклама та фірмовий стиль: напрямки, стилі, тренди.Опрацювати конспект за посиланням: https://sites.google.com/view/distance-informatics-10/%D0%BC%D0%BE%D0%B4%D1%83%D0%BB%D1%8C-%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%84%D1%96%D1%87%D0%BD%D0%B8%D0%B9-%D0%B4%D0%B8%D0%B7%D0%B0%D0%B9%D0%BD/%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%84%D1%96%D1%87%D0%BD%D0%B8%D0%B9-%D0%B4%D0%B8%D0%B7%D0%B0%D0%B9%D0%BD/%D1%83%D1%80%D0%BE%D0%BA-2
Виконати тест і відіслати на адресу вчителя
327.03
01.04
Реклама. Психологія сприйняття реклами. Інфографіка.Опрацювати конспект за посиланням: https://sites.google.com/view/distance-informatics-10/%D0%BC%D0%BE%D0%B4%D1%83%D0%BB%D1%8C-%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%84%D1%96%D1%87%D0%BD%D0%B8%D0%B9-%D0%B4%D0%B8%D0%B7%D0%B0%D0%B9%D0%BD/%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%84%D1%96%D1%87%D0%BD%D0%B8%D0%B9-%D0%B4%D0%B8%D0%B7%D0%B0%D0%B9%D0%BD/%D1%83%D1%80%D0%BE%D0%BA-3
Виконати тест і відіслати на адресу вчителя

11 клас Інформатика
117.03Працюємо в Ассеss. Форми. Створення форм за допомогою конструктора форм.Опрацювати відеоуроки по Ассess: частина 1 і частина 2. Підручник: ст.172-174
224.03Використання форм для введення й редагування даних.Опрацювати відео по Ассеss: частина 3, частина 4, частина 5. Підручник: ст.175-179
331.03Створення форм. Практична робота №5Опрацювати відео по Ассеss: частина 6, і частина 7. Підручник: ст. 180. Виконати і відіслати результат на електронну адресу вчителя.

ЕТИКА

5 клас Етика
дататемазавдання
120.03Які є основні правила невербального спілкування. Підручник:
Зошит :
227.03Коли жести бувають красномовніші за слова. Чому жести багатозначні.Підручник:
Зошит:
303.04Чому одяг є виявом індивідуальності. Що таке мода і стиль.Підручник:
Зошит:

6 клас Етика
дататемазавдання
119.03Цінності демократичного громадянського суспільства. Чому мораль громадянського суспільства називають гуманістичною. Підручник: Урок 17, ст. 164-169. Зошит: урок 17.
226.03Чи може свобода бути основою моральності. Що розуміють під свободою вибору, дії, волі.Підручник: урок 18, ст. 174.
Зошит: рок №26
302.04Що означає бути самим собою. Чи може людина бути й залишатися собою в суспільстві. Підручник: урок 18, ст. 179

ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО

5 клас Образотворче мистецтво
дататемазавдання
120.03Види декоративно-ужиткового мистецтва.виконати ескіз сувеніру для космічного друга у вигляді виробу двм. Техніка виконання довільна. (аплікація з кольорового паперу, фарби, фломастери, олівці, бісер, об’ємна паперопластика, тощо)
227.03Декоративний живопис. Панно.виконати панно «Планета Земля». Розмір паперу А3 (два альбомні листи); техніка виконання – аплікація (кольоровий папір, клей-олівець, картон)

6 клас Образотворче мистецтво
дататемазавдання
120.03Квітковий натюрморт.виконати квітковий натюрморт «по-мокрому» акварельними фарбами: папір потрібно прикріпити кнопками до дерев’яної дошки трохи більшого розміру, ніж А4; попередньо зволоживши його з обох боків вологою губкою. Непотрібно занадто ретельно терти поверхню паперу –достатньо впевнитись, що він повністю промокнув. Працювати фарбами потрібно відразу, без використання простого олівця. Фарби зливатимуться краями, утворюючи багато відтінків – у цьому вся краса такого натюрморту. Не змішуйте попередньо фарби на палітрі – працюйте чистими кольорами. Зразок огляньте в підручнику.
227.03Історичний жанр.Створи композицію на історичну тему в техніці гризайль на основі коричневого кольору. Для довідки про цю техніку опрацюй підручник, чи скористайся Вікіпедією. Поцікавтеся, як цей жанр подано в живописі, скульптурі, в творах графіки.

7 клас Образотворче мистецтво
дататемазавдання
118.03Стиль – забаганка дизайнера чи поклик душі? Стиль в мистецтві. Стиль в житті. Основні стилі сучасного світу: класичний, романтичний, спортивний та фольклорний та їх особливі різновиди. Стиль одягу. Виконати дизайн-проект «Традиційні українські народні мотиви у сучасній моді». Ознайомитись із роботами сучасних дизайнерів.
227.03Зачіска – краса і стиль, що створює дизайнер. Мистецтво створення привабливого вигляду людини. Значення професії художника-перукаря в сучасному житті.Виконати начерки художнього моделювання зачіски для створення індивідуального стилю людини

МИСТЕЦТВО

8 клас Мистецтво
дататемазавдання
1
2
20.03
27.03

Класицизм. Музика. § 24-25 ст. 134

Для споглядання:

Т. Гарді. «Портрет Й. Гайдна»; Б. Крафт «Портрет Л. ван Бетховена»; Кармонтель «Моцарт із сім’єю»; К. Шльосер «Бетховен за роботою вдома». Для прослуховування:

• Й. Гайдн, В-А. Моцарт, Л ван Бетховен: Сонати для фортепіано (за вибором).

• Моцарт: Концерти для флейти з оркестром до мажор.

• Й. Гйдн: Симфонія з ударами литавр.

• Л. ван Бетховен: Симфонія № 5. Симфонія №9 (фінал);

• М. Березовський: Хоровий концерт «Не отвержи мене во время старости», Соната для скрипки і чембало (2 частина);

• А. Ведель: «Херувимська»;

• Д. Бортнянський: Концерт для чембало з оркестром.

· З’ясуйте за допомогою інтернету, які класичні твори звучать у сучасних флешмобах.

Складіть кроссворд «Класицизм».
3

Романтизм в образотворчому мистецтві. § 26-27, ст. 146

Е. Делакруа: «Свобода на барикадах»;

Т. Жеріко: «Поранений кірасир»;

К.Д. Фрідріх: «На вітрильнику»;П

В. Тернер «Пожежа в будинку парламенту»;

В. Блейк: Ілюстрації до «Божественної комедії» Данте;

К. Брюллов: Автопортрет, Вершниця;

А. Мокрицький: «Портрет дружини», «Дівчина на карнавалі»;

В. Штернберг: « Пастушок», «Садиба Г.С. Тарновського в Качанівці»;

І. Айвазовський: «Феодосія», «Захід сонця».

1.Намалюйте фантастичний пейзаж (акварель, пензлі)

2. Намалюйте марину (морський пейзаж), в якій передайте романтичну атмосферу морської стихії (акварель або гуаш, пензлі). Орієнтовні теми: «Захід сонця: штиль», «Серед бурхливих хвиль», «Білокрилі вітрильники на морських просторах», «Скелі на Кримському узбережжі», «Морська баталія».

9 клас Мистецтво
дататемазавдання
1
2
20.03
27.03
Тема 25-26. С. 160.Телебачення: погляд у світ. Жанри телемистецтва: телерепортаж, телевистава, телефільм, телесеріал, відеокліп, ток-шоу, реаліті-шоу, талант-шоу, теледебати, телеміст та ін. Переглянути: українські відеокліпи на пісні «Україна – це ти» (Тіна Кароль), «Тіme» і «Look» (ONUKA); фрагменти з телесеріалів «Альф», «Роксолана»С. 213. Використовуючи сучасні доступні технології створити відеокліп і надати можливість з ним ознайомитись учням класу та отримати відгуки на нього. Звіт надіслати вчителю на електронну адресу.
303.04

Тема 27-28. Фотомистецтво та реклама. Ст.168.

Мова фотомистецтва, документальна і художня фотографія.

Види реклами: комерційна і соціальна, креативна, гіперболізована, антиреклама.

До перегляду: зразки фотографій художніх (фото А.Адамса) і документальних (спортивні репортажі). Фото Києво-Печерської Лаври (сучасне і старовинне) у порівнянні з картинами Ю. Химича
із зображеннями С. Грандстен. Фотоарт у жанрі фентезі; Ч.Юнг Дайвинг.
Підберіть фото цікавих куточків свого краю та зробіть презентацію з текстовими коментарями

11 клас Мистецтво
дататемазавдання
1
2
17.03
17.03

Різнокольоровий світ європейського живопису.

Класична (Ж-Л. Давід), романтична (Е. Делакруа), реалістична (Г.Курбе) школи живопису Франції.

Французькі імпресіоністи (К.Моне, Е. Мане, О.Ренуар, К. Піссаро, А. Сіслей, Е.Дега, Б.Морізо), постімпресіоністи (Ж. Сьора, П.Сіньяк) та неоімпресіоністи (П. Гоген), фовісти (А.Матісс).

Живопис різних течій модернізму і постмодернізму.
1. Наслідуючи техніку постімпресіоністів, спробуйте різноколоьоровими крапками виразити в абстрактних образах свої почуття: радість, сум, розпач, гнів, тривогу (штампи і гуаш на темному тлі).
3
4
24.03
24.03

Палітра стилів і жанрів музичного мистецтва: поєднання традицій і новаторства.

Італія – батьківщина оперного мистецтва: ДЖ. Россіні і Дж. Верді. Міланський театр Ла Скала і розвиток співу бельканто (Е. Карузо, Л. Паваротті).

Творчість і виконавство музикантів-романтиків Ф. Шопена, Ф. Ліста.

Французькі шансонье (Едіт Піаф, Шарль Азнавур, Мірей Матьє та ін.)

Загадки гурту «Бітлз»

1. Прослухати пісні у виконанні Е. Піаф, «Бітлз»

2. перегляд к/ф «Амадеус», «Безіменна зірка».

3. Створити презентації: «Українські музиканти в Європі», «Європейські музиканти в Україні».
531.03

Тема 7. Мистецтво європейського культурного регіону. Художня спадщина України.

Архітектура: храми Київської Русі. Замки й фортеці у Луцьку, Хотині, Олеську, Мукачеві. Подих Ренесансу в архітектурі Львова. Українські дерев’яні церкви карпатського регіону.

Палаци й палацо-паркові ансамблі в стилі класицизм. Еклектика архітектурно-пластичних образів оперних театрів у Києві Львові, Одесі. Архітектурний ансамбль резиденції буковинських митрополитів у Чернівцях.

Український модерн. Львівська сецесія. Помпезний неокласицизм і конструктивізм архітектури радянського періоду. Мова сучасного зодчества.
Замалюйте характерні архітектурні елементи споруд, які вам найбільше сподобалися (у вигляді схем, ескізів, етюдів)
631.03

Скульптура.

Світове визнання новаторської творчості основоположника кубізму О. Архипенка.

Українська скульптурна Шевченкіана (Кавалерідзе, М. Манізер, В. Одрехівський).

Доробок скульпторів діаспори. Парк «Сад скульптур Лео Мола» у Вінніпегу. Пластична мова скульптури сучасності.

1. Реферативна робота (тема за вибором) «Скульптурні портрети українських митців», «Скульптурна Шевченкіана в Україні та поза її межами».

2. виконайте замальовки пам’ятників рідного краю (з фото по інтернету).

3. Намалюйте ескізи монет із зображеннями видатних пам’яток української скульптури.

Перелік корисних ресурсів для самоосвіти учнів

Електронні підручники, курси

http://disted.edu.vn.ua/

https://dystosvita.gnomio.com/

http://itknyga.com.ua

http://itknyga.com.ua/index/onlajnovi_seredovishha_shkil/0-19

Ресурси для навчання програмуванню

https://www.playcodemonkey.com/

https://blockly-games.appspot.com/

https://code.org/

https://www.e-olymp.com/uk/

Інтернет-олімпіада з інформатики

http://upml.knu.ua/internet-olimpiada-it-2017/ (всеукраїнська інтернет-олімпіада з інформаційних технологій)

Для практичних робіт при вивченні відповідних тем та для розвитку у учнів навичок алгоритмічного мислення раджу використовувати інтерактивні та ігрові задачі міжнародного конкурсу з інформатики "Бобер" попередніх років: http://bober.net.ua/page.php?name=archive&

Також можливо використовувати безкоштовний інформаційний ресурс http://thefuture.tilda.ws/about, на якому розміщуються науково-популярні статті про новітні технології для учнів та вчителів, і які також можуть бути корисними у визначенні з майбутньою професією. Напрямки, які охоплюють матеріали ресурсу: 3D-друк, Інтернет речей, Розумний дім, використання дронів та інше.

http://vospitatel.ucoz.ua/index/mistectvo/0-307

За цією адресою учні можуть ознайомитись з дистанційними мобільними уроками з Мистецтва для 8 та 9 класу та з цікавою розробкою - "Мультимедійним підручником", в якому підібрані відеокліпи, музичні фрагменти, презентації до уроків за темами.

Також цікавими і корисними вони будуть для учнів 5, 6, 7 класів для розширення знань з Образотворчого мистецтва.

Кiлькiсть переглядiв: 259

Коментарi