Стратегічні завдання щодо забезпечення подальшого розвитку школи у 2017/2018 навчальному році
• Удосконалення змісту профільної та допрофільної підготовки учнів;
• удосконалення роботи локальної моніторингової служби якості освіти в школі;
• поліпшення виховної роботи з учнями, зменшення негативних впливів на них соціального середовища;
• подальший розвиток моделі державно-громадського управління;
• удосконалення системи національного виховання учнів;
• створення системи профорієнтації.
Заходи для реалізації стратегічних завдань
• Продовжити роботу із забезпечення реалізації науково-методичної
проблеми школи «Розвиток творчої індивідуальності учнів та педагогічних кадрів».
• Продовжити роботу з удосконалення підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання навчальних досягнень випускників школи; скерувати вчителів-предметників на активніше застосування тестових форм оцінювання навчальних досягнень учнів під час проведення навчального процесу; оновити систему внутрішнього моніторингу якості освіти.
• Удосконалити систему виховної роботи в школі на проектній основі.
• Знаходити нові форми для розвитку системи державно-громадського управління школою; передати певні управлінські повноваження громадським структурам: раді школи, батьківським комітетам класів, учнівському самоврядуванню.
• Систематично працювати над підвищенням навчальних досягнень учнів, над підготовкою їх до участі в предметних олімпіадах, здійснювати особистісний підхід у вивченні основ наук, утверджувати принципи гуманізму.
• Створювати максимально сприятливі умови для інтелектуального, морального, фізичного й естетичного розвитку учнів.
• Надавати можливість учнів реалізувати власні творчі здібності в дослідницько-пошуковій діяльності (через участь у первинному осередку МАНу), розробці наукових, творчих, ігрових проектів, стимулювати художню творчість учнів, широко пропагувати творчі досягнення учнів.
• Залучати учнів до участі в конкурсах, турнірах, акціях тощо.
• Формувати національно свідомого патріота, який любить свою землю, народ, шанує його звичаї, традиції, пишається історією своєї держави, здатний відстоювати її незалежність.
• Створити систему профорієнтаційної роботи для допомоги учням у виборі майбутньої професії відповідно до їхніх здібностей, нахилів і суспільних потреб.