Стратегічні завдання щодо забезпечення подальшого розвитку школи у 2013/2014 навчальному році

• Удосконалення змісту профільної та допрофільної підготовки учнів;

• удосконалення роботи локальної моніторингової служби якості освіти в школі;

• поліпшення виховної роботи з учнями, зменшення негативних впливів на них соціального середовища;

• подальший розвиток моделі державно-громадського управління;

• удосконалення системи національного виховання учнів;

• створення системи профорієнтації.

Заходи для реалізації стратегічних завдань

• Продовжити роботу із забезпечення реалізації науково-методичної
проблеми школи «Розвиток творчої індивідуальності учнів та педагогічних кадрів».

• Продовжити роботу з удосконалення підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання навчальних досягнень випускників школи; скерувати вчителів-предметників на активніше застосування тестових форм оцінювання навчальних досягнень учнів під час проведення навчального процесу; оновити систему внутрішнього моніторингу якості освіти.

• Удосконалити систему виховної роботи в школі на проектній основі.

• Знаходити нові форми для розвитку системи державно-громадського управління школою; передати певні управлінські повноваження громадським структурам: раді школи, батьківським комітетам класів, учнівському самоврядуванню.

• Систематично працювати над підвищенням навчальних досягнень учнів, над підготовкою їх до участі в предметних олімпіадах, здійснювати особистісний підхід у вивченні основ наук, утверджувати принципи гуманізму.

• Створювати максимально сприятливі умови для інтелектуального, морального, фізичного й естетичного розвитку учнів.

• Надавати можливість учнів реалізувати власні творчі здібності в дослідницько-пошуковій діяльності (через участь у первинному осередку МАНу), розробці наукових, творчих, ігрових проектів, стимулювати художню творчість учнів, широко пропагувати творчі досягнення учнів.

• Активно пропагувати досвід роботи вчителів школи через періодичні видання та інші ЗМІ.

• Залучати учнів до участі в конкурсах, турнірах, акціях тощо.

• Формувати національно свідомого патріота, який любить свою землю, народ, шанує його звичаї, традиції, пишається історією своєї держави, здатний відстоювати її незалежність.

• Створити систему профорієнтаційної роботи для допомоги учням у виборі майбутньої професії відповідно до їхніх здібностей, нахилів і суспільних потреб.

Кiлькiсть переглядiв: 12

Коментарi